Datang Bila Sunyi Hilang Bila Gembira

Assalamualaikum semua :)

agak berabad lama nye aku tak sentuh blog nie . yelah . aku da tahun akhir kat sini so, agak sibuk dengan kerja-II tahun akhir la kan . korang tengok tajuk aku kali nie pelik tak ? pelik ? pelik ? tak pon kan . *hahaha

aku bukan taknak blogwalking kat blog-II blogger lain macam dulu cuma keadaan yang tak mengizinkan aku . hope ad yang paham lah . taknak paham sudah . aku tak paksa . aku akan cuba untuk aktif balik macam dlu-II .

oke ! settle untuk harini . jumpa next entry plak k sayang ! xoxo :')
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini