#OhMyGucci !


*google image*


Assalamualaikum ! jawab jangan tak jawab . hee :D 

cerita hari nie . Aku dengan housemate pergi jenjalan kat Kuala Terengganu . Niat asal nak cari kasut untuk pergi kuliah nanti . Cari punya punya cari takde jugak yang berkenan. Hai susah betul lah kalau takde mall kat sini . Nak cari barang pun susah . Last-last kteorg decide nak pergi Mydin jelah . Tu je pasaraya besar kat sini .

Pergi Mydin pon beli barang-barang dapur . #OhMyGucci ! aku beli barang dapur . HAHAHA . biasalah anak dara kan *peace* Beli barang dapur pun dekat RM100 gak duit aku melayang kat Mydin tu. Duit mengalir macam air . Deras je keluar . Ketaq tangan nie nak bayar tadi . HIHIHI .

Nak dijadikan cerita masa beratur kat kaunter tu sempat plak Fatin tanya soalan yang agak pelik kat aku.
 " Ieyra camne agak nye kalau kau kahwin dengan Mat Bangla ? Means bukan yg hitam nie yang handsome sikitlah"  OME ! No way ! tak terlintas kat dalam otak aku nie . HAHAHA . Funny kawan aku nie . boleh tanya soalan tu kat aku . Taste aku pun kat orang melayu je .Mana nak letak Si Syawal tu . Ada gak yang meraung nanti bila aku cari Abang Lala *Mat Bangla* HAHAHA .

Oke ! walau apapun, #MySyawal tetap dihati . *jiwang plak* HEHEHE . Hey korang ! Doakan kami k . Biar jodoh kami berkekalan hinggan akhir hayat . aminnnn ...




oke . wassalam :)

2 comments :

~didiey~ said...

bayangkan ieyra kawen ngan bangla??? aduhai!

ieyra said...

hoi2! mintak simpang . hahaha ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini