Makan Time !

Selamat tengahari kepada makcik-makcik yang berada kat dapur sekarang nie . Haa . tak lupa jugak kat pakcik-pakcik sekalian (: ehem ! makcik oii!! masak pe hari nie ? nak sikit boleh ? hee .ngade je lebih aku nie . HAHAHA .


scroll ke bawah kejap
-
-
-
-
-
-
-


ohoi ! nampak tak nampak tak ? tak nampak aku sumbat nanti dengan sudu tu . *jahatkan aku* HAHA
Tu menu yang aku makan malam tadi . Maggi tomyam . Rasanya not bad lah . Tak sia-sia aku order semalam.



Haa . nia lah Fatin, housemate aku . Sambil makan pun tersenyum-senyum lagi . Bagus  sebab bagi kerjasama time nak snap pic kau . hehe




ntah masa bila plak si Fatin ni snap pic aku . Tengah-tengah syok nak makan ada plak orang snap kan. Terasa macam artis plak aku nie . HAHA .




oke . dah tamat pun cerita untuk kali nie .aku nak makan jap . lapow weyh . 
tata !

1 comment :

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini