Suka Suki Kami Bersama

Assalamualaikum... 
jawab jangan tak jawab . berdosa tao ! ngee ~

suka suki kami bersama ? urmm . Ieyra nak kongsi dengan korang beberapa gambar Ieyra keluar jenjalan dengan classmate.

banyak jugalah tempat yang kami explore malam tu . daripada pergi makan sampai lah duduk melepak kat waterfront, Kuala Terengganu.
oke ! sape dduk Terengganu ? angkat tangan cepat . mana lah tahukan boleh jumpa . hihihi


oke . sebelum Ieyra mengarut lebih-II jom kita usha-usha gambar awek cun kat entri nie  :D


welcome to D'Ganu Cafe kat Pulau Duyong





ber-posing dulu sebelum makanan sampai . thanks to Mimiey sebab tolong snap pic nie .




tadaa ~ kak mimiey kite tu . 



ehem-II .. tekun tu tengah masok steambOat .




yummy -II !!!
haaa ~ nampak sedap kan .
jemputlah datang sini , nanti Ieyra bawak pegi D' Ganu Cafe ye :)
bukan janji tapi pasti . Insya Allah .



oke . lepas siap-II makan tu , kteorang pegi lah merayau-rayau . pusing satu Kuala Terengganu tu.
bila dah penat merayau tu, kami pun berhenti lah melepak kat Waterfront, Kuala Terengganu.



disini lah kami dan


disini  ->



oke . nie peng-akhir-an citer kali nie .


nanti kalau ada cite baru , Ieyra kongsi lagi ye .


Wassalammm.....



2 comments :

IntaNBerliaN said...

d'ganu cafe tu kat mana yer... sy dulu duk trg gak tp after spm dh pindah perak..

tapi tiap2 tahun balik gak trg walaupun sekali.. hihi

ieyra said...

ad kat pulau duyong .. jln ke riyaz heritage ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini