Tuah ayam nampak kat kaki , tuah manusia takde siapa yang tahu

orang kata , Tuah ayam nampak kat kaki , tuah manusia takde siapa yang tahu .
*psst ~~~ ayam keluar daaa~~

haaa ~~ macam tulah yang ieyra hadapi sekarang neyh ,, 

Pagi tadi ada orang anta barang . tup-II . . . barang tu atas nama ieyra .

rupa-II nya hadiah dari blogger neyh jugak . Thanks sangat-II kat kak Eyfa ...


Thanks sebab bagi hadiah tu , ieyra tak nak publish kat sini sebab ieyra nak ieyra sorang je tahu hadiah pe yang kak Eyfa bagi ...


argghhh ~ tak terkata sebenarnya ieyra neyh .. teruja sangat-II ..

better ieyra stOp sini dulu . 
huhuhu .




oke papai ~~





6 comments :

aku HaniAsyira said...

wahhhhh.. bestnyer mcm tuh..

ieyra said...

huhuhu .
ieyra pon tak sangke tao .
syukur sangat-II sebab dapat hadiah tu ,.

Nyue said...

wahhh...beruntung ieyra dpt hadiah...congrats taw...tumpang hepiii...gopis2 la apa hadiah nye?he3

sis92 said...

takdak sapa nk bagi sis hadiah uwaaa :(

ieyra said...

nyue : ala ~~~ biarlah rahsia .
hahaha

sis : jgn sedih-II tao .

Chenta Eyfa Najibrz said...

ieyra nihh siap wat entri lak..adiah biasa2 jek lah..sebagai tanda kasih sis wat ieyra yg sis cayunkkkk bangat..hehehe..sama2 kasih ea ieyra..ermuaaaahhss..malu gitewwww..lareeeekkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini