Kelantan Green XPDC 2012

Assalammualaikummmmm ....

dah lama ieyra tak updated status blOg kan? seminggu pun di kira lama kan? ngee ~

ieyra sebenarnya pegi outstation kat Kelantan . ada XPDC kat sana . ieyra nak kongsi sikit gambar-II masa ieyra pergi kat sana oke .



malam terakhir kat Kelantan.
gambar kat Wakaf Che Yeh.


ada gaya muka bangga tak ? hee~~
sebab dah berjaya daki Gunung Stong kat Dabong.



agak-II dapat tak cam siapa neyh ?
wee ~~

di apit lah pulOk ~


geng-II yang dah berjaya sampai atas ~


*sebenarnya banyak lagi gambar lain , ieyra masukkan sikit je lah . takut korang bosan je nanti.
ngee~~



k papai !


7 comments :

Nyue said...

wahhhh...congrats da sampai d'gunung stong...terharu baca...nyue da 3kali daki gunung stong...skang nie xthu la ble ag akan sampai sne...

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

wohaa .. bestnya xpdc ... tapi mesti penat kann .

❤ cik ieYra ❤ said...

nyue : wahh . nyue lgi hebat . dah 3x . ieyra bru first time tu . hehehe . 4 org je pmpn . yg len sme nye lelaki .


fadhila : best sgt-II . geng-II media & tourism sgt sporting . mmg fun lha pegi sne . hihihi

Nyue said...

bukan hebat....time sek mmg suka pergi medaki dgn gengs kelas...sampai mak bising kerap sgt nk pergi...kn bahaya kat sana...apa2 pon nyue suka tp xtaw la ble ag bkesempatan pergi lagi..mood sedey..

❤ cik ieYra ❤ said...

huhuhu
jgn lah sedih .
ieyra cdg nak daki gunung tahan lak .

Chenta Eyfa Najibrz said...

wahhh best nyeww..ptt la sepi tanpa brite g sane uper nyew..hehehe

❤ cik ieYra ❤ said...

hehehe .
bse lah kak . kje bhgn tourism neyh mmg cmnie .
asyik kua je .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini