Kumbang bukan seekor dan bunga bukannya sekuntum

Assalamualaikum . .
  
apa citer result SPM adik-II sekalian ?

whOa ! mesti gempak kan ? 
pada yang tak lepas target tu , jangan sedih -II sebab ada peluang lain untuk korang teruskan mencapai cita-II masing-II .


ieyra cuma nak minta pendapat kat kOrang semua . yelah mungkin ada di kalangan kOrang semua yang banyak pengalaman berbanding ieyra nie .


apa pendapat korang bila kumbang @ bunga yang korang kejar tu asyik tak dapat jek ?

1. Sedih dan tak mahu jumpa dengan si dia lagi.
2. Cuba untuk melupakan si dia walaupun dalam hati kOrang tu dah cinta dia setengah mati .
3. Korang tukar nOmbOr fOn lain biar si dia takkan cuba untuk menghubungi kOrang lagi.
4. Korang akan jadi seOrang yang pendendam.
5. Elakkan bercakap pasal si dia bila berjumpa dengan kawan-II.
6. Korang cari pasangan lain dan cuba hidup baru.
7. Redha dengan seadanya dan korang yakin bahawa kumbang bukan seekor dan bunga bukannye sekuntum.


sO , bagi lah pendapat korang mengenai statement tersebut . 



k papai !





8 comments :

Tyntha Lana said...

Urmm..entah. hehe. Bagi lana, selalunya memang kalau kita terlalu mengejar, kita takkan dapat. Let it be natural. Tak terlalu mengejar, tpi pada masa sama tak melepaskannya.

That's much better kan ira? daripada kita nak merajuk lah, dendam lah, nangis tak henti2 bagai semua tu. Lebih baik kita enjoy dgn apa yg kita miliki ^_^

wawa zara said...

wahh entry baru lhaa :D sangat menarik . kumbang bukan seekor bungan bukan sekuntum.

❤ cik ieYra ❤ said...

yup ~~

sokong pe yg Lana komen tu . kte nie kalau boleh jgn terlalu mengaharap sgt dengan seseorang tu . takot melepas je nanti .
bersyukur dengan apa yg ad . >.<

❤ cik ieYra ❤ said...

yup~~

banyak lagi kumbang beterbangan .
tinggal bunga je dOk menilai mana satu yg elOk .

hohohoho

Safiah Ibrahim said...

Betul. Bukan sorang..

Nanti akan dapat yang lebih baik.. InsyaALLAH

Nyue said...

yyup...bnyk ag kumbang yg baik.bunga yg harumm..he3

❤ cik ieYra ❤ said...

Insya Allah .
hOfully lah ..
semoge dapat yg lebih baik dri sebelum nie .
aminnn......

❤ cik ieYra ❤ said...

hehehehe .

cukup byk . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini