Sejadah Berdiri di Maran

Assalamualaikum w.b.t ,
hye warga blogger sekalian .
ada cerita sikit cik ieyra nak kongsi . haa . ada tengok berita tak malam tadi pasal sejadah berdiri kat sekolah pondok Maran??

jeng. .  jeng .  jeng...

kalau korang nak tahu sekolah tu sebelah je dengan rumah tOk ki cik ieyra .
kejadian tu berlaku masa Sabtu malam Ahad.

Niat sebenar cik ieyra nak pergi tengok kejadian tu , tapi keberanian cik ieyra kurang lah. hehehehe

takut tak boleh tido malam . .

cik ieyra kongsikan gambar sejadah berdiri tu . .
-
-
-
-
-
-


keajaiban kuasa Allah S.W.T.

ada lagi nie
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-



masa cik ieyra dengar abah cik ieyra cerita pasaal sejadah tu pun,, cik ieyra da meremang bulu roma.

ini kan pula nak tengok depan-depan. mahu tak pengsan nye cik kiah oii ..
ada orang kata, just buat-buat je . haa . yang tu cik ieyra tak tahu .
renung-renungkan lah.

Allah itu Maha Berkuasa. Masya -Allah . . 

wallahualam. . .

wassalam .  .. 



2 comments :

::FAIZ:: said...

Assalamualaikum. Itulah Kuasa Allah.

❤ cik ieYra ❤ said...

waalaikumussalam .
kuasa Allah mmg tade tandingan .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini