..::: semestar baru :::...

wahh ! sedar tak sedar cik suda pOn masuk sem4 . 
cik ieyra baru je dapat  keputusan  exam last sem . alhamdulillah . sO impressive .
cik ieyra rasa bersyukur sangat sebab ni lah kali pertama cik ieyra dapat pOinter yang paling tinggi .

sekarang bermulalah semestar baru di mana cik ieyra kena pergi mengikuti latihan industri . 

lama lah juga cik ieyra kena pergi LI . lebih kurang 6 bulan . haaaa . lama kan . .

mula- mula cik ieyra sampai kat baru nie , cik ieyra rasa janggal sangat . ye la kan  , cik ieyra bukan nye ada pengalaman kerja lagi . ni lah first cik ieyra kena duduk kat ofis . 
lain benar rasanya kan .  
tapi , agak bOring juga la praktikal kat sini . takde keja nak kena buat . semuanya dah beres .
pelanggan pun tak ramai yang datang .
huhuhuhu .

walau apa apa pun , cik ieyra kena berusaha kuat biar dapat markah banyak nanti .

wassalam . . . 

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini