..:: disini bermulanya ::..



apa kabar warge belOg sekalian ! wah . dah lama cik ieyra tak usik belOg nie . tengOk lah . dah berdebu pOn .
huhuhu

apa cerita tentang raya kOrang sume ? mesti best kan .  cik ieyra sedih lah sebab tahun nie beraya kejap sangat .

nak pergi ziarah kawan - kawan pOn , pergi mana yang sempat je . sOe lah mana  umah yang cik ieyra tak sempat nak pergi . insya Allah , next year  mybe cik ieyra pergi kOt .

 
bermulanya tarikh 4/9/2011 , cik ieyra dah mula masOk ke kelas seperti biasa . alahai  . malas tOl la . kje banyak tak siap larx 2 .

hihihihi .

say sOrry tO miss sebab syOk sangat beraye sampai tak sempat nak buat hOmewOrk . huhuhu .

tO all my friend , jangan lah tiru cam cik ieyra nie . suke sangat buat keje di saat akhir . huhu .

oke lha . cukup sampai sini je lah entry kali neyh . pape pOn , chill k !

wassal . .  


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini