. selamat malam semua !  
entah pe kes cik ieyra rasa macam nak create entry baru pula malam neyh  .

lama dah kan cik ieyra tak berstOry with kOrang tentang kehidupan cik ieyra kt tempat belaja cik ieyra .  tadi cik ber-ym dengan kawan sekolah cik ieyra . dye macam tahu-tahu je yang cik memerlukan seseorang untuk cik ieyra luahkan perasaan  .  urmm  .  cik ieyra tak tahu lah nak mulakan dari mana . terlalu banyak cabang ayat nak keluar nie .

cuba kOrang dengar betOl-betOl lagu yang cik ieyra letak nie . cuba paham betOl-betOl lirik lagu dye . syahdu sangat . pertama kali cik ieyra dengar , terOs cik ieyra jatuh hati tahu  .  istimewa sangat lagu neyh  . mungkin tajuk lagu dye amat bermakna kOt .

klik READ MORE k ! ( ad kt bwh 2 )

tiba-tiba malam nie cik ieyra rasa nak berjiwang pula . hehehe  . tak tahu kenapa . mungkin teringat sesuatu kOt  . urmm  . kOrang  minat cerita kOrea tak ? hihihi  . cik ieyra baru je tengOk cite yOu're beautiful  . cite tu best sangat  . hOhOhO  . sebenarnya cik ieyra bukan nak cite pasal cite tu . tapi nak cite tentang kenangan cik ieyra  .  

cik ieyra banyak kenangan yang sedih-sedih . kenangan yang paling cik ieyra tak boleh lupa tentang pemergian Allahyarham ayah kesayangan cik ieyra  . beruntung kat kOrang yang masih ad a ayah  .  jaga baik-baik ea ayah kOrang 2 . jangan nakal-nakal . 

bukan apa  . hidOp nie hanya sekali je  . takOd nanti kOrang menyesal pula .  apa yang buat cik bertambah sedih ialah cik ieyra belOm sempat nak ucap terima kaseh dengan apa yang ayah cik ieyra bagi selama nie . cik ieyra tahu  . cik ieyra beruntung sangat dapt ayah yang rajin macam ayah .  sanggOp bersusah payah demi sOrang anak .

walaupun ayah cik ieyra dah lama pergi  , tapi cik ieyra rasa macam baru je ayah cik ieyra pergi .tapi nak buat macam mana kan . yang pergi tetap kena pergi  . kena redha dengan pemergiannya . jangan jadi macam separuh orang tu . hanya sebab masalah dye . orang lain yang jadi mangsa . susah juga kan kalau ada orang yang tak boleh terima kenyataan nie . 

yelah kan  . walau apa pun yang berlaku jangan libatkan orang yang tak bersalah . hanya fikirkan diri sendiri je . tak maO macam tu ea . huhuhu . oke lah . dah banyak cik ieyra mengarut nie . 
dah macam-macam cite kua nie . papehal chill k ! 
 oke . wassalam . 




nota kaki : maafkan cik ieyra kalau ada yang terasa dengan apa yang cik ieyra tulis nie =)

2 comments :

HUGODEXTER said...

sob..sob.. niat nk tumpang lalu.. pastu tersedih sekali pulak...
/me ambil tisu premier kat atas almari...

❤ cik ieYra ❤ said...

huhuhu .
ta maO lha cdeyh2 .
chill k .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini