wassup . .

ari neyh cik ieyra kena pergi daftar yuran pengajian kt politek . .  .2 bulan cik ieyra tak jejakkan kaki kat politek tu . . macam-macam dah berubah tahu . . walaupun politek tu hanya sekangkang kera , tapi cik ieyra tetap seronok belajar kat situ . .kita sebagai manusia biasa mesti bersyukur dengan apa yang ada . . haaa  . . ada lagi satu , ,.rumah sewa cik ieyra dah bertambah ahli . . bagus tol dapat tambah ahli sebab dapat jimat kan duit belanja . .huhuhu . . bagus kan ???


cik ieyra sebenarnya leceh juga dengan blog nie . .  kadang-kadang menjadi , kadang-kadang tak menjadi . tension tahu . . masuk sem baru nie , cik ieyra tak boleh janji lagi sama ada ada cerita bagus atau pun  tak . . hihihi . .sebabnya  , macam-macam perkara boleh berlaku tahu . . kalau boleh , cik ieyra nak mengelak daripada berlaku balik perkara tu . . malas dah nak mengulang tu semua . . penat sangat . . orang lain pun ada perasaan juga .. .langsung tak nak fikirkan perihal orang lain . . cik ieyra rasa macam nak pindah jerx politek lain . huhuhu  . tak mahu da jumpa dengan dia . . hahaha . . macam-macam lah cik ieyra kita nie kan . .

sedap-sedap berceloteh nie kan ,  cik ieyra tak sedar pun da nak masuk maghrib  . .so , cik ieyra out dulu lah . . nak mandi pula . . cop2 !!! jangan kata cik ieyra busuk tahu . .  cik ieyra wangi jerx . . walaupun tak mandi lagi . . hahahaha . . oke lah . . chow dulu !!        assalamualaikum  . .

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini