..::: bulan ramadhan :::..

 , . ! , . bulan ramadhan kembali menghampiri kita lagi .  sebagai umat Islam  , sudah jadi kewajipan kepada kita menjalani ibadah puasa . .

 , ,  ! cik ieyra harap tahun nie , dapat menjalani ibadah puasa dengan sebaiknya . . tiada berlaku sebarang masalah .  . 

sejak akhir - akhir nie , cik ieyra rasa cam bad mOod jerx .  mybe nak datang bulan kOt . . oOpss !!
  huhuhuhu . . 

 . . ! . ., or maybe bukan nak datang bulan kOt , mungkin  masalah banyak sangat kOt . . (!) ., 

please klik READ MORE K (!) , ,   ada kat bawah 2 , cri taO . . 

..:::when i feel sOmething:::...

     , . ! halo everyOne ,  tOday i feel want tO speak nO americanO  .. hehehe . . just kidding . .

i dOnt knOw why , i feel want tO create new pOst in english , , mybe after english claasses tOday , my tOngue feel want tO speak english . .even , my english nOt really gOod , but , i'll make sure that i'll imprOve my weakness . .
 
   , , . ! i'm sO sOrry if my english is nOt very gOod and yOu all dOnt understand what i create tOday . (i guess),

, . !  actually i already making brOken english . . (huhuhu) . . ! , . fOr my belOved teacher and lecturer i'm sOrry because nOt used yOur teaching carefully . .but , its nOt mean i dOnt like yOur teaching . .
 . . !! let cOntinue n click READ MORE>> (nOt here but belOw this pOst )


..:::sOmething tO say tOday:::..

  , . ! halOo sUme , , dOh lmE cik ieYra ta memBebeL kat belOg cik ieyRa yang chUmil nie . .
                                 . . .  hehehehe . . . . .. (senGih sOwang2 da)
                       ! , . . windu taO na bukAk belOg neYh . . !!
, , ,  maaf lHa , , tHis week cik ieYra  busY cket .  . aishh . . peNad tOl lha bab2 piNdah uMa neyh . . .
dah macam teMpat cik ieYra neOx taO ta . . daripada yg mahal , sampai lha yg paling murah sekaLi  . .
                        hihihihi . .
,  ,  banYak sebenaRnye cik ieYrA nak memBebel neyh , , tapi ,  ta taO nak mulekan dari mane . . banyak sangat cerita yang kua nye . . huhuhu . .
        . .  apa-apa pOn , , cik ieYra winDu sangat nak karAng belOg panjang-panjag . . tapi ,  masalah nye , idea tak banyak kua . . haaa . .  macam neyh  lha .  cik ieyra nak membebel pasal uma sewa lha ary neyh . .
kOwg tengOk kt READ MORE>> . . nampak tak kat bawah tu ?? klik taO . byk lagi cte kt c2 . .

..::: PAK LANG KAWTIMM :::..

      ! selamat beRtemU keMbaLi ke belOg cik ieYra yg chUmil neyh !
                                        HEHEHEHEHE
                                 . . .    peRasaN sUda  . . .

                         ! , liHat pictuRe kat bAwah nie ,
                      ade picture mY fuTure hUsband ( muke perasan )
                                                                    , , . . hehehe , , , .. .

         !! . ,  if na taO nAn lbEyh laNjut , , kne lha klik READ MORE k  !!!

wassup . .

ari neyh cik ieyra kena pergi daftar yuran pengajian kt politek . .  .2 bulan cik ieyra tak jejakkan kaki kat politek tu . . macam-macam dah berubah tahu . . walaupun politek tu hanya sekangkang kera , tapi cik ieyra tetap seronok belajar kat situ . .kita sebagai manusia biasa mesti bersyukur dengan apa yang ada . . haaa  . . ada lagi satu , ,.rumah sewa cik ieyra dah bertambah ahli . . bagus tol dapat tambah ahli sebab dapat jimat kan duit belanja . .huhuhu . . bagus kan ???

::penad::

urmmm . .  perjalanan saya dari pahang ke terengganu memakan masa selama 6 jam . . tu belum di campurkan lagi dengan perjalanan dari kuala terengganu ke kuala berang pula . . huh !! sungguh memenatkan . .sejak cik ieyra ada kt k0be nie , macam-macam dah berubah . . hihihihi . . al maklum lah , da 2 bulan cik ieyra tinggalkan terengganu nie . .cik ieyra harap sem kali nie banyak mendatangkan tuah pada cik ieyra . . tak nak jadi macam sem lepas . . banyak sakit hati dari haapy tahu . . huhuhu . .oke lha , , cik ieyra stop kat sini dulu ea . . nanti kalau cik ieyra ada idea nak berceloteh , cik ieyra datang balik kt cnie . . huhuhu . .wassalam .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Jejak Anda Disini